Syntezator analogowy - Access Virus TI Snow
towar niedostępny
Opis
Lecz niech małe wymiary Cię nie zmylą – Snow to prawdziwy Virus TI, z tym samym „silnikiem” brzmieniowym i z tym samym rewelacyjnym i przełomowym oprogramowaniem Total Integration.
Więc gdzie jest haczyk? Nigdzie! Snow wyposażony jest w analogowe wyjścia i wejścia stereo, MIDI i port USB, przez który Snow komunikuje się z komputerem i może pracować jako sprzętowy plug-in VST/Audio Unit. Na panelu kontrolnym znajdziesz taki sam wyświetlacz jak w modelach Desktop/Keyboard oraz niezbędne kontrolery pozwalające na łatwy wybór brzmienia oraz natychmiastową regulację najpotrzebniejszych parametrów, takich jak Cut-Off czy Resonance. Maksymalnie 4 naciśnięcia przycisków dzielą użytkownika od wybrania żądanego brzmienia, a system adaptowanych menu oraz całkiem nowy tryb Easy Edit pozwala na niespotykanie szybką i łatwą obsługę.
Jeśli chodzi o potencjał brzmieniowy, to do dyspozycji mamy cały arsenał wirtualnych generatorów analogowych, Wavetable, syntezę granularną i najróżniejsze typy filtrów włączając w to klasyczny kaskadowy filtr Mini Mooga. Jak zwykle w przypadku instrumentów z logo Virus, na pokładzie znajduje się całe mnóstwo znakomitych presetów, a wybierać można z ponad 6000 najlepszych brzmień przygotowanych przez zawodowych programistów i muzyków.
Trochę Szczegółów
Oscylatory
Trzy oscylatory główne i jeden suboscylator na głos. Oscylator główny może pracować w różnych trybach – klasyczny oscylator analogowy [piła, sinus, trójkąt, 62 fale spektralne, kilka modeli FM] oraz tzw. Hypersaw [do 9 oscylatorów wytwarzających przebieg piłokształtny, do tego 9 suboscylatorów i oscylatorów synchronizowanych w tym samym czasie]. Oscylatory Wavetable ze 100-ma multi-indexami, z różnymi rozdzielczościami i opcjonalną modulacją szerokości fali. Do tego synteza granularna pozwalająca zmieniać parametry takie jak wysokość czy formant i przekształcać przebieg fali w dźwięki trudne do opisania. Oscylatory formantowe, które brzmią jak przebiegi klasyczne przepuszczone w bardzo rozbudowane banki filtrów z setkami pasm modulowanych przez indeksy Wavetable.
Filtry
Dwa całkowicie niezależne filtry [dolnoprzepustowy, górnoprzepustowy, środkowoprzepustowy, środkowozaporowy] z opcjonalnym blokiem saturacji umieszczonym pomiędzy filtrami. Pozwala to na dodanie efektów lo-fi lub dodatkowych filtrów dolno/górnoprzepustowych. Opcjonalny kaskadowy samorezonujący filtr typu Moog z symulacją przeciążenia i 1-4-polowy.
Modulacja
Dwuwymiarowa matryca modulacyjna z sześcioma slotami [1 źródło i 3 parametry modulowane w każdym]. Każdy parametr może być modulowany w czasie rzeczywistym. 3 generatory LFO z dodatkowymi parametrami przypisanymi na stałe, oraz jeden parametr modulowany wybierany przez użytkownika. Dwie superszybkie, wielostopniowe obwiednie [ADSTR].
Efekty
Sekcja efektów wyposażona w niezależne bloki Delay i Reverb na każdy patch [nawet w trybie Multi], do tego różne algorytmy Distortion/lo-fi, Phaser, Chorus/Flanger, Analog Boost, Ring Modulator, 3-zakresowy EQ i globalny Vocoder. Nie ma różnicy między trybami Single i Multi – brzmienia są identyczne.
Arpeggiator
Każdy patch ma swój własny arpeggiator zawierający 32 programowane kroki [każdy z regulowaną długością i głośnością] i globalna kontrola parametru swing/shuffle. Prawie każdy parametr włączając w to strukturę patternu i zakres oktawowy może być kontrolowany przez matrycę modulacji. Jako punkt startowy można wykorzystać patterny zaprogramowane przez producenta.
Wejścia/wyjścia
- 2 wyjścia [@ +4dB], konwertery 24-bity/192 kHz z opcjonalnym miękkim limiterem
- 2 wejścia z przetwornikami 24-bity
- MIDI In/Out
- USB – używane jako MIDI i audio [do trzech dodatkowych wejść/wyjść stereo] pracujące z prędkością 12Mb/s.
Wyjście Surround
Każdy part może być panoramowany dynamicznie między dwoma wyjściami stereo, co umożliwia uzyskanie efektu kwadrofonicznego
Obudowa
Śnieżnobiała, białe diody LED i wyświetlacz, drewniany panel przedni
Kontrolery
6 pokręteł, 21 przycisków, 18 diod LED
Polifonia
10-50 głosów, w zależności od stopnia komplikacji brzmienia i liczby użytych efektów
Tryb Multi
Programy Multi mogą zawierać całkowicie niezależne brzmienia Single, bez obawy o zmianę brzmień źródłowych przy edycji brzmień Multi. Jest to całkowicie unikalne rozwiązanie, niespotykane w produktach innych firm
Pamięć
512 brzmień w pamięci RAM, 512 brzmień ROM, 64 brzmienia Multi, 4-partowy multitimbral
Płynna zmiana parametrów
Adaptowana, płynna kontrola parametrów bez skokowych „przeskoków”. W zależności od typu parametru, zmiana może być płynna, typu „Sample-and-Hold” lub skokowa.
Total Integration
Jest to ekskluzywna technologia firmy Access, pozwalająca na połączenie Virusa TI z komputerem i stworzenie potężnego systemu zawierającego syntezator sprzętowy i plug-in. Plug-in nie tylko steruje syntezatorem, ale również uczestniczy w obróbce audio. Tym sposobem łączą się dwa światy: Virus TI odciąża procesor komputera i jednocześnie dostarcza najlepszych brzmień na świecie. Plug-in zwany Virus Control pozwala na całkowitą kompensację latencji, co powoduje, że system pracuje z dokładnością do jednej próbki, a wszelkie ustawienia są pamiętane w projekcie sekwencera. Virus Control to także wygodne narzędzie edycyjne i łatwa w użyciu biblioteka brzmień.
Wejścia i wyjścia analogowe Virusa TI mogą pracować jako interfejs audio, a wejście i wyjście MIDI – jako interfejs MIDI! Dzięki temu nie ma potrzeby stosowania dodatkowego interfejsu audio/MIDI.
Technologia Total Integration jest certyfikowana do pracy z następującymi aplikacjami: Apple Logic 8, Steinberg Cubase 4, Ableton Live 7, Digidesign Pro Tools 7.4, Cakewalk Sonar 7, ImageLine FL Studio 7.
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Stany magazynowe
Wrocław: brak
Gliwice: brak
Katowice: brak
Wysyłkowy: brak
W rezerwacji: 0